_IMG_"Izbica
Logi_BIP Logo_EPUAP-
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O Gminie
  • Kontakt
  • Rodo
  • GOSPODARKA ODPADAMI
    • Wykaz przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej
    • Informacje wynikające z art. 3 ust. 2 pkt 9 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
    • Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Izbica Kujawska w 2022 rok
    • Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Izbica Kujawska
    • Harmonogram odbioru odpadów na 2024 rok
  • Referaty
    • Sekretariat
    • Referat Organizacyjny
    • Referat Księgowości
    • Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
    • Referat Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Przestrzennej
    • Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Ewidencji Działalności Gospodarczej
    • Stanowisko ds. Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia
    • Radca Prawny
    • Stanowisko ds Obsługi Organów Gminy
  • Archiwalna strona – Gmina Izbica Kujawska

Zapraszamy przedsiębiorców na spotkanie Zwolnienie z podatku dochodowego ze względu na nowy projekt inwestycyjny w ramach Polskiej Strefy Inwestycji

14 czerwca 2022
_IMG_""

Zaproszenie Włocławek

Poprzedni

W dniu 15 czerwca 2022 roku Urząd Miejski będzie czynny do godz. 13.00

Następny

Obwieszczenie Starosty Włocławskiego z dnia 7 czerwca 2022 r. o wydaniu decyzji zmieniającej decyzję decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 191723C w ramach budowy, rozbudowy i przebudowy sieci dróg gminnych z ciągami pieszo-rowerowymi na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej na działkach w obrębie ewidencyjnym 0001 Izbica Kujawska, miasto Izbica Kujawska.

Dane adresowe

Urząd Miejski w Izbicy Kujawskiej

ul. Marszałka Piłsudskiego 32
87-865 Izbica Kujawska

tel/fax: +48 54 286-50-09
e-mail: urzad@izbicakuj.pl

Dane Rachunku Bankowego

Nr rachunku bankowego:

Santander Bank Polska S.A.

ul. Aleja Jana Pawła II 17

00-854 Warszawa

30 1090 1199 0000 0001 5435 5954

NIP 8891197326       Regon 000529456

Godziny Pracy

Godziny pracy urzędu:
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30

W sprawach skarg i wniosków burmistrz przyjmuje

we wtorek i w czwartek w godzinach 9:00 – 14:00

Realizacja: Szulc-Efekt Sp. z o.o. & www.gmina.pl Adam Szulc (c)

.
Skip to content
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Zwiększ tekst
  • Zminiejsz tekst
  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenia linków
  • Czytelny font
  • Reset